The sky awake so i'm awake | Dashboard | +Follow
-forever imperfect-
Bonjour!

Hello im Anis Sophia .
Welcome to my diaries world.
Keep Calm and Stay Reading
Instagram | Twitter


Travel this

Story About Links


Message



Credits Section
Skin By Violet
Basecode By LetthaKyra
Images UnaNurIzzati
Best view in Google Chrome only.
Apa ? Kenapa ? dan Mengapa ?
Rabu, 14 November 2012 | 10:55 PG | 0 panda

Haihaihaihai , *lompat macam kanakkanak ribena*
apa khabar ? memandang pagi yang indah ini . sambil dengar kicauan burung dan
menghirup udara segar . Nyamannya . 

Apa ? Kenapa ? dan Mengapa ?


Hai , sekarang anis dah tak larat nak dengar cakap kawankawan anis yang 
anis ni tak reti masak . terutamanya jiran sebelah anis *opssss , no comment*
anis ade sebab . kalau korang tak tahu . tak payah nak tuduh orang sukasuka 
hati korang . Penat nak dengar *hentak kaki 100kali*


sebab pertama , sebab anis pernah masak keropok lekor . tapi keropok lekor tu meletop .
sampai melecur tangan . so mak anis tak kasi masak bende lain sebab . nanti mungkin
akan jadi yang lebih teruk 

sebab kedua , hari tu ade orang datang rumah anis . time tu mak anis tengah masak .
mak  anis tengah tumis nak buat kari . mak anis suruh anis kacau . anis kacau lahh 
sampai lebam *lenguh tangan woo* anis tak tahu nak letak ape lepas tu .
sampai hangit bende tumisan tu . so nak tak nak . mak anis kene buang .
membazirkan . n kene buat yang baru . kan dah membazir masa . 

*ada banyak bende lagi . anis rasa ini je kot yang . tak perlu nak bazirkan masa layan 
kerenah orang macam tu , yang penting anis bahagia*

anis pon pandai masak lahh !!! *baling bola besball dekat orang macam ni*



Older Post | Newer Post