The sky awake so i'm awake | Dashboard | +Follow
-forever imperfect-
Bonjour!

Hello im Anis Sophia .
Welcome to my diaries world.
Keep Calm and Stay Reading
Instagram | Twitter


Travel this

Story About Links


Message



Credits Section
Skin By Violet
Basecode By LetthaKyra
Images UnaNurIzzati
Best view in Google Chrome only.
Last Day :-!
Jumaat, 9 November 2012 | 6:52 PTG | 0 panda

heyy , sihat semua . apa khabar . memandangkan semua orang
dah tahu tapi anis tetap nak bagi tahu ?? ape bende ehh ?!
' DAH CUTI SEKOLAH'
elehhh , ingatkan ape :3 


Tadi dekat sekolah tak ramai orang datang . tapi best jugak XD
awal-awal lagi kiteorang dah nangis . memang tak sangka cikgu
sejarah kiteorang PINDAH SEKOLAH . sedih kowt . rasa mcm kejap je kenal 
cikgu tapi kiteorang rapak jugak dengan cikgu . dah lahh anis ni 'nakal' dalam kelas
anis mintak maaf ehh cikgu :3 'CIKGU AZLINA BT MOHD NOOR'



lagi pon , nanti tak dpat nak jalanjalan dengan kawankawan . 
nanti banyak bende yang akan anis rindu :3

nabila - nanti rindu nak tengok nabila gelabah n keletah nabila
nad - nad , ermmm .. rindu  nak sakat nakd dengan 'crush' die . 
 merah muke diorang :3
ain - rindu nak gilagila dengan ain . ahhh , rindu dekat ain .
hanis - rindu nak jejalan dengan budak comel ni . + rindu nak 
temankan hanis bila hanis sakit perut XD
wani - budak ni lagi gilaa . best wooo gilagila dengan die :3 gilagila die, die pandai 
:3


Older Post | Newer Post