The sky awake so i'm awake | Dashboard | +Follow
-forever imperfect-
Bonjour!

Hello im Anis Sophia .
Welcome to my diaries world.
Keep Calm and Stay Reading
Instagram | Twitter


Travel this

Story About Links


Message



Credits Section
Skin By Violet
Basecode By LetthaKyra
Images UnaNurIzzati
Best view in Google Chrome only.
What :-)
Selasa, 20 November 2012 | 8:38 PTG | 0 panda



HaiHaiHaiHai , *lambai tangan* 
lameken tak hupdate belog kesayangan ini :3  tiba-tiba pulak malam ni rajin XD
Heyy , whatapps ? cuti ni korang buat ape . bosan lorh . sekarang dah start tuisyen . 
mesti pelikkan time cuti pown ade tuisyen . cikgu tuisyen kiteorang memang macam tu , kalau boleh die nak kiteorang jadi luar biasa . tu yang dia buat luar biasa tu . 
Btw , cikgu kiteorang ini agak baik . tapi hatihati kalau tersalah cakap dengan 
Cikgu , anda mungkin akan dimaki . itulah sebab Cikgu kami luar biasa :3


tadi , mak bagitahu result keluar 19|12|12 . oh my mama . 
takut giler . tapi nak buat macam mane tawakal je . bak kata abang emy , 
kita dah buat yang terbaik . doakan ANIS dapat kejayaan cemerlang dalam PMR :3 
anis nak banggakan mak dengan abah . 

*mini suruh aku move on*



Older Post | Newer Post