The sky awake so i'm awake | Dashboard | +Follow
-forever imperfect-
Bonjour!

Hello im Anis Sophia .
Welcome to my diaries world.
Keep Calm and Stay Reading
Instagram | Twitter


Travel this

Story About Links


Message



Credits Section
Skin By Violet
Basecode By LetthaKyra
Images UnaNurIzzati
Best view in Google Chrome only.
Padahnya .
Ahad, 2 Disember 2012 | 10:40 PG | 0 panda
Heyy , Selamat Pagi , pagi lagikan baru pukul 10:00 XD 
Macam mana cuti korang . best . ade pergi melancong takk . Anis macam biasa je , 
duduk rumah .pegi tuisyen , siapkn kerja tuisyen . itu je . dah tak de kerja lain dah  .
nak takknak kene buat jugak . 
Ehh , korang dah baca tajuk dekat atas tukan mesti pelikkan PADAHNYA . 
kenapa ehh , semalam anis pegi selangor ade kenduri kahwin kawan ayah anis . 
mule-mule kiteorang naik highway , tapi ntah macam mana , kawan ayah anis nak ikut jalan lama , kawan ayah anis exit dekat gopeng , memandangkan ayah anis
dah terlajak ayah anks exit ikut Tapah . kiteorang terpisah dekat situ . 
memang jenuh sikitlah nak cari jalan . ye lerr . ayah anisbukan tahu jalan dekat situ ,
kalau dekat tempat sendiri ayah anis tahu ler .  Tapi memandang iklan buddyz yang TAKKAN TERPISAH tu , kami berjumpa balik dekat Shell , lepas tu kami konvoi pegi sane balik  XD lepas sampai tak terus pergi kenduri , oergi homestay dulu ,  ak rest kejap je . lepas tu baru pergi kenduri  . dekat kenduri tu supper bosan . tapi air dekat sane macam nak meniaga , macama-macam air ade .  lpas lame duduk situ
kami pon  balik . itu masa yang anis tunggu . 
memandangkan kami balik ikut jalan lama jugak , anis tak boleh tidur , walaupun anis boleh baring siap bawak bantal lagi , serius anis nak tidur tapi tak boleh ,
asyik kene lambung , hentak , campak n segal bagailahh . memang tak boleh tidur . 
tapi setelah dihenyak , dicampak anis selamat pergi dan selamat sampai . Alhamdulillah . btw , ayah anis , nk sampai rumah secepat yang boleh sebab ayah anis nak tengok bola . 


Older Post | Newer Post