The sky awake so i'm awake | Dashboard | +Follow
-forever imperfect-
Bonjour!

Hello im Anis Sophia .
Welcome to my diaries world.
Keep Calm and Stay Reading
Instagram | Twitter


Travel this

Story About Links


Message



Credits Section
Skin By Violet
Basecode By LetthaKyra
Images UnaNurIzzati
Best view in Google Chrome only.
my little thing called love
Khamis, 23 Mei 2013 | 6:50 PTG | 0 panda


yaw , setelah sekian lama tidak mengupdate . sekian lama ke ?
abaikan . kali ni entry versi bahasa melayu pulak . tapi title nye english . podah .
bahasa kebangsaan mana boleh dilupakan . kalau nak dilupakan pi dok ireland sana :)

okeyy semua para stalker . ecewahhh . ada ke :> 
entry kali ini anis nak menceritakan tentang kawan + sahabat anis .
kawan dan sahabat lain tau . kalau nak tahu perbezaannya cuba 
tanya diri sendiri . mungkin korang akan tahu mana
satu kawan and mana satu sahabat . 

sebelum melalut lebih lama marilah kita mulakan entry ini ya :)

      

jyeahh , seperti gamba yang ada nampak diatas ni . nilah kawan + sahabat anis .
nama die Nurul  Ain Atiqah . comelkan . hehe . awas , jangan curi dia tau . 
ain always be my side if i  in problem . btw , anis dengan ain ade satu 
perkara yang kiteorang suka buat . iaitu capture .
jyeahh kami suka tangkap gambar sama2. majoriti gamba anis dengan ain
lebih banyak darpada orang lain . hehehe . fotogenik :>



woot woot . kali ni nama die NurHanis . gamba die3 dari kanan . comelkan .
 tak payah nak dinafikan .hanis ni memang comel . 
hanis ni kalau buat lawak memang giler giler punye .
 tapi kalau orang lain tak kenal hanis ni  mungkin orang fikir die ni sombong . actually tak pon .
hanis ni Gempak :)



kalini . Nurul Nadhirah .  tak tahu mana satu ?   senang je cuba korang cari 
mana yang paling kechik dan paliing comel dalam gamba tu . itulah dia .
5 dari kiri . jumpa dah kan . Nad ni memang kechik . tak tahu lah kenapa die kechik
nak ta tak makan . die makan. entahlah . tapi ade satu rahsia tentang nad ni . 
nad ni pandai mengarang ayat  jiwang ualls .






ni nama die . Nurul Nabila . agak susah nak cari gamba budak comell sebab nabila 
bukan seorang yang fotogenik . mana satu nabila ? nabila the one who is wearing the green t-shirt . 
btw , nabila ni ade darah gemuruh . seronok menyakat dengan nabila . nabila ni pernah jadi doktor cinta anis
hehe . hebak tak kawan + sahabat anis ni . macam-macam boleh . lagi satu kiteorang selalu jadikan nabila ni 
photograpfer . kebanyakkangambar nabila yang hammekkan :)



kesimpulannya , anis sayang mereka . walau apa2 yang terjadi . insya ALLAH .
kami takkan terpisah . anis sayang korang :*


* sebelum tu anis titipkan gambar kami bersama*




















entry yang penuh dengan gambar berakhir di sini :>


Older Post | Newer Post